zondag 25 oktober 2009

Life's good.

Mensen,


Life is good, especially sinds ik weet dat ik op uitzendinggemist.nl af en toe wat actualtieteit kan bekijken. Ik blader wel eens een krant door, maar om heel eerlijk te zijn intresseert het me vrij weinig wat er hier zoal speelt (GG integratie :) ). Daarentegen wilde ik wel heel graag weten hoe het nu allemaal zat rond de DirkScheringaBank. Vandaar dat ik van dinsdag- op woendagnacht heel de nacht TV heb gekeken en iets van 4 uitzendingen DWDD heb gezien en 2 afl. Pauw en Witteman hehe :O . Woensdag dus zo brak als een aap maar wel op de hoogte, ben ik voor de eerste keer sinds anderhalve week weer eens naar het zwembad geweest, mede omdat ik mezelf genezen had verklaard van m'n oorontsteking. In Nederland ga ik eigenlijk nooit naar de dokter en ik vond het dan ook vrij apart dat ik binnen 2 weken Maleisie al in het ziekenhuis zat haha. Niets dan lof overigens voor de healthcare as far ive seen it!
Zou toch jammer zijn om bv dit te missen?


[lazy] Zaterdagavond had ik na m'n potje basketbal echt zin om een beetje lol te trappen, maar ik weet niet zeker of ik goed ben in in m'n eentje lol trappen dus belde ik Andrick op, met als gevolg dat we tot midden in de nacht bier zaten te drinken op een terrasje waar een supergezellige sfeer hing en een redelijk bizar bord op het toilet hangt.(rottige zinnetje imo)
Linksonder: like wtf?!
Witregel
Witregel
Al met al was het niet echt wat ik had bedoeld met uitgaan (jullie stappen toch lekkerder jongens :P )zoals ik me had voorgesteld maar desondanks was het toch erg gezellig. Gezellig genoeg om het tot een uur of 3 uittehouden en nog op zoek te gaan naar iets te snacken. In Holland kan je alleen nog terecht in een shoarmatent rond die tijd, maar Paneng is niet voor niets wereldberoemd om z'n diversiteit aan eten en zo kwam het dat ik op een belachelijk tijdstip nog aan een lekker groot bord spaghetti met stoofvlees begon! Vanmiddag na de wekker een klap te hebben gegeven
direct de deur uitgelopen voor lunch en heb ik meteen de rest van de middag ook maar weer op het terras gezeten en een handvol glazen Iced lemon tea en Iced cofee gedronken. Wie weet krijg ik nog eens een buik hehe (angel) [lazy/]



Vandaag heb ik ook besloten om me wat meer te gaan verdiepen in Forextrading (valutahandel). Ik heb er wel is eerder over gedacht om naast pokeren een andere manier te zoeken om sick, bizar, asociaal, stinkend rijk te worden maar so far nooit echt iets mee gedaan. Het is gewoon nice om niet van 1 ding afhankelijk te zijn, Uni komt for some reason nooit in me op wat ik eigenlijk best wel jammer vind to be totally honest. but I just dont feel like it...Had eigenlijk gehoopt dat dat gevoel wel een beetje terug zou komen... Oh well...Forex is ingewikkeld en complex zat dus heb nog wel wat te doen voor die Cursus begint. Really looking forward to it. Wich is good want ik vind het best wel duur, maargoed laten we hopen dat het z'n geld dubbel en dwars terugverdient :)


Ik heb deze keer niet echt leuke foto's vind ik, alles staat op nog op de camera van Andrick. I am
sorry, volgende keer schiet ik wel m'n eigen plaatjes :)
ll keep u posted!

1 opmerking: