dinsdag 27 oktober 2009

Take it to the bridge

.
At request, one of my opperfavorieten :D
.
.

.
.
.
Andrick gaat in januari naar het VK om te studeren voor z'n master. Uit eigen ervaring weet ik dat naar een ander land gaan redelijk wat voorbereiding vereist oa. hoe je er gaat betalen en in Andricks geval of hij een internationaal rijbewijs kan krijgen danwel een auto mag besturen met een rijbewijs uit Maleisie. The way to find out is obv to visit de instantie die er over gaat en lucikly for me zit die tent on the mainland. Al met al een prachtig excuus om over de grote brug te gaan (top 3 van langste bruggen ter wereld heb ik me laten vertellen). Ik was best wel onder de indruk van het uitzicht!
.
.

.
.

.
.
.
'S avond heb ik ook gelijk wat foto's gemaakt van basketbal omdat ik dat ook wil laten zien, ik zat obv in het team wat maar niet verslagen werd anders had ik nog een filmpje gemaakt van de andere 2 teams competing eachother om te laten zien wat het niveau is, maybe next time. This will do anyway I guess.
.
.

.
.

.
.
.
Maar waar ik op het moment toch het meest enthousiast over ben is toch echt de valutahandel, waarover ik al iets zei in mijn vorige blog. Ik ben vandaag de hele dag mee bezig geweest om uit te vogelen hoe het werkt enzo. Super voluntiel heb ik wel al gemerkt zeker als je met een grote "hefboom"werkt waardoor een koersverandering van 0.1% al superzieke swings oplevert voor je accountbalans. Ik kwam vandaag op m'n grote ontdekkingstocht langs zoveel dingen die ik wilde lezen, niet normaal . Ik moet bekennen dat ik er nog geen kont van snap en ik realiseer me ook dat het me heel veel tijd gaat kosten om het door te krijgen, maargoed als er 1 ding is dat ik heb....haha (dacht kop em zelf maar ff in) Om te beginnen nam ik vanmorgen de standaard trend (onder het motto lange leve de lange termijn) en kocht ik Euro's/USD en Euro's/GBP. Daarnaast vond ik het ook wel funky om goud te kopen. Helaas heb ik vandaag niet mogen profiteren van m'n "rechtmatige portie beginnersluck" dus heb al 300us dollies verloren...
.
oh well ga wel bier drinken ofzo :)
.
Later!

1 opmerking: