zondag 18 oktober 2009

Bruidsaap!?!

Mensen,


Vandaag is het zondag en dat is usually m'n favoriete pokerdagje als ik niet ben wezen stappen de avond ervoor. Gewoonlijk zijn er op zondag relatief veel slechte spelers. Het vervelende is alleen dat het al een paar dagen niet lekker loopt en zo ook vandaag niet. Op zich niet zo'n probleem maar wel dat ik voor t eerst in een heeeeele lange tijd door heb gespeeld terwijl ik wist dat ik zat te gamblen ipv te pokeren. Ik ben best wel een beetje pissed op mezelf to be honest. Anyway graphje van vandaag.



Ik weet niet of het te zien is, maar ik noteer hier -800 usd


Om een beetje af te koelen, heb ik de bus richting het strand genomen en een flinke wandeling gemaakt wich was nice.
Het teleurstellende is alleen dat je niet afkoelt van een strandwandeling in 35 graden oid. In Maleisie zie je vrij regelmatig in het zwart gehulde vrouwen. Henk noemt hen lettreboxen. Anyway, er ooit wel eens 1 zien vliegen?!... Ik vandaag wel, achter een speedboat met parashute. Shud ve taken a picture but I didnt dare lol.














Oohjah bijna vergeten, toen ik aan de beklimming terug op de driveway bezig was kwam ik onderstaande bruidsaap tegen El Oh El!!!





Anyway terug in het appartement was ik ech toe aan een duik in het zwembad alvorens naar een Indiaas reastaurant te gaan (wich was pretty awesome lekker, in tegenstelling tot de vorige keer), waar ik jawel jawel opnieuw de memorystick overhandigd kreeg met foto's van Andricks verjaardag en een trip naar Georgetown, en deze keer staan ze er wel op zoals u allen kunt zien.




Onderstaande foto's zijn van Andricks verjaardag die al de tweede dag dat ik in Maleisie werd gevierd en ik moet bekennen dat ik er wel een beetje tegen op zag. In een vreemd land, vreemde taal en een tafel vol met gay people. (ik vind dat ik er nu al een stuk normaler mee omga Good Game me) Toen ik zei dat ik thuis al vrij stil kan zijn begrepen ze dat dat in het Engels dubbel moeilijk was. Het mooie was dat daardoor het ijs direct gebroken was. En ik heb dan ook de hele avond zitten kletsen als brugman lol, onder het genot van voor mij veel onbekend oosters eten,





vlnr. ?!, Robin, Vincent, Henk, Adrian, Raymond



oestertje





Op de voorgrond Raymond, en Andrick blaast de kaarsen uit

Tot slot wil ik u allen nog even voorstellen aan Henk! Oppercredits should be given. Dit is de kennis van m'n moeder waardoor ik hier kan zijn in de first place. Hij doet echt veel voor me, thank you, thank you!!! . Ik zou em het lieft omschrijven als guardian oid, maar hij zelf prefereert: taxichauffeusse/wasserettejuf/oppasmoeder/reisleidster/ etc, WHAHA.




I am off to bed.
Nite nite.


2 opmerkingen: